Επισκευή ελαστικών
Επισκευή ελαστικού: Γίνεται & πώς;
Αν το ελαστικό σας υποστεί ζημιά, μπορεί να επισκευαστεί εάν:
- Δεν έχετε οδηγήσει με αυτό
- Η ζημιά εντοπίζεται μόνο στο πέλμα
- Το τρύπημα δεν ξεπερνά τα 6 mm
Πώς επισκευάζεται το ελαστικό;
- Το ελαστικό αφαιρείται και ελέγχεται εσωτερικά και εξωτερικά. Στη συνέχεια, τοποθετείται έμπλαστρο από την εσωτερική πλευρά ωστέ να γεμίσει η τρύπα που υπάρχει στο ελαστικό.
- Μην επισκευάζετε το ελαστικό σας με χορδές επισκευής. Η χορδή εισάγεται απλώς στο σημείο που έχει τρυπήσει και είναι αναξιόπιστη.
Η επισκευή των ελαστικών θα πρέπει να γίνεται από επαγγελματία ελαστικών.
Γιατί είναι σημαντική η επισκευή του ελαστικού;
Αν οδηγείτε με ένα ελαστικό που χάνει διαρκώς αέρα ή έχει τρύπα, είναι σημαντικό να επιθεωρηθεί άμεσα από ειδικό, όχι μόνο για την ασφάλειά σας, αλλά και επειδή όταν οδηγείτε με κλαταρισμένο ελαστικό, ακόμα και σε μικρή απόσταση, μπορεί να καταστραφεί.
Ο ειδικός θα σας πει αν το ελαστικό χρειάζεται αντικατάσταση ή επισκευή.
Το συνεργείο ελαστικών της περιοχής σας μπορεί να κάνει τα εξής:
- Να επισκευάσει τις τρύπες στο πέλμα. Οι περισσότερες διατρήσεις, οι τρύπες από καρφιά ή τα σκισίματα έως 0,64 cm μπορούν να επισκευαστούν, εάν η βλάβη περιορίζεται στο πέλμα.
- Να αποτρέψει περαιτέρω βλάβη στο ελαστικό.
- Να διατηρήσει την πίεση αέρα του ελαστικού στα επίπεδα που συνιστά ο κατασκευαστής.
Παρατηρείτε συνεχή απώλεια πίεσης αέρα; Θα πρέπει να εντοπίσετε το σημείο διαρροής, προτού το επισκευάσετε.
Ελέγξτε αν υπάρχει βίδα ή καρφί ή άλλα ξένα σώματα που προεξέχουν από το ελαστικό. Αν όχι, μπορεί να δυσκολευτείτε κάπως να εντοπίσετε την πηγή της διαρροής, αλλά έχουμε ένα κόλπο που θα σας διευκολύνει.
Γεμίστε ένα μπουκάλι με ψεκαστήρα με διάλυμα φυτικού σαπουνιού και νερού ή με υγρό ανίχνευσης διαρροών εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή ελαστικών.
Φουσκώστε το ελαστικό και μετά ψεκάστε το με το υγρό καθαριστικό.
Ψάξτε για συνεχή ροή φυσαλίδων από το σημείο όπου υπάρχει η τρύπα, καθώς το καθαριστικό κυλά στο πέλμα του ελαστικού.